Cum returnez
Cumpărătorul își poate exercita dreptul de a returna produsele și de a i se returna contravaloarea acestora, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care i-a fost livrată comanda.
Cumpărătorul va suporta toate cheltuielile de transport, atât cele aferente livrării cât și cele aferente unui eventual retur. În cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scăzută din suma returnată Cumpărătorului (acestuia i se va transfera în contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scădea costul transportului la retur).
Produsul trebuie returnat si ambalat corespunzator sau in ambalajul original (ambalajul original cu toate accesoriile, documentația completa).
În cazul unei comenzi privind multiplul de produse comandate de catre Client printr-o singură comandă şi livrate separate, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a ultimului produs.
Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.
Transfer bancar în termen de maxim de 14 zile lucrătoare de la momentul confirmării recepției și verificării integrității coletului returnat. În acest caz, Cumpărătorul este obligat să menționează numărul contului IBAN și numele titularului de cont;
Procedura de retur:
PASUL 1
- Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 2 modalitati:
- la adresa de email suport@piasecondhand.ro
- la numarul de telefon 0723 673 689
PASUL 2
- Expediati coletul la adresa mentionata pe formularul de retur primit in colet odata cu expedierea produsului.
PASUL 3
- Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial inclusiv formularul de retur completat.
PASUL 4
- Suma achitata initial de client va fi rambursata, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul nostru impreuna cu formularul de retur. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului.
- Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.
Colet returnat fara anunt in prealabil
In cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
SC Express Cargo Truck SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: suport@piasecondhand.ro